تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 15:34
62 بازدید
کد خبر : 788

قدردانی مدیرعامل شرکت مشاوران تراز ارقام از برگزاری مراسم روز مهندس

قدردانی مدیرعامل شرکت مشاوران تراز ارقام از برگزاری مراسم روز مهندس

اینجانب حسن حسن زاده، مدیرعامل شرکت مشاوران تراز ارقام از حامیان مالی همایش تخصصی روز مهندس، جا دارد به رسم ادب و احترام مراتب تقدیر و قدرانی خود را از دست اندرکاران این مراسم، برای برپایی با شکوه و بی سابقه چنین همایشی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از سازندگان برتر صنعت ساختمان، اعلام

اینجانب حسن حسن زاده، مدیرعامل شرکت مشاوران تراز ارقام از حامیان مالی همایش تخصصی روز مهندس، جا دارد به رسم ادب و احترام مراتب تقدیر و قدرانی خود را از دست اندرکاران این مراسم، برای برپایی با شکوه و بی سابقه چنین همایشی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از سازندگان برتر صنعت ساختمان، اعلام نمایم.
برگزاری موفقیت‌آمیز چنین همایشی با حضور بزرگان این صنعت، اساتید و صاحب نظران، حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی فعالان این عرصه بوده است که بنده ازحضور فعال همکاران گرامی آن مجموعه های وزین و تلاشگر، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. برپایی چنین همایش هایی در گسترش تعاملات، ارتباطات و همکاری های دوسویه در این صنعت بسیار تاثیرگذار بوده و زمینه ساز توسعه همه جانبه در این عرصه را پدید خواهد آورد.
توصیه من به فعالان صنعت ساختمان، لزوم توجه به استراتژی های مالی و مالیاتی در کنار فعالیت های تخصصی خود است. زیرا توجه به کارکردهای استراتژی های مالیاتی در کنار برنامه ریزی های بلندمدت و آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی باعث آگاهی شما از مخاطرات کسب و کارتان شده و واکنش های به موقع در مواجهه با خطرات بزرگ را برایتان پدید خواهد آورد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.